web tracking

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Αυτη η χρονια δεν ηταν ευκολη ουτε για μενα ουτε για τους φιλους μου. Στην αρχη της νεας χρονιας επρεπε να διαλυσουμε την παλια μας ομαδα και να την αναδημιουργησουμε με νεα παιδια , αφου ειδη ειχαμε πολλες απολιες απο περισυ.

Το μεγαλο λαθος που καναμε ηταν οτι τα καινουργια παιδια που βαλαμε στην ομαδα μας καταφεραν να την ξαναδιαλυσουν. Εγω και ο καλητερος μου φιλος προσπαθησαμε να διωξουμε τα παιδια αυτα απο την ομαδα αλλα δεν ηταν πολυ καλη ιδεα.

Αυτο εφερε ως αποτελεσμα εγω με τον καλητερο μου φιλο να τσακοθουμε και να μην μιλαμε ποια. Ακομη και σημερα μετα απο τοσο καιρο ειμαστε ετσι και τι καταφεραμε απο ολα αυτα?Αυτο μπορω να το απαντησω, καταφεραμε να 'σκοτωσουμε' μια φιλια 10 χρονων.

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: